Reklamace
Při využívání služeb a nákupu zboží společnosti Hanh Lam s.r.o.
V případě sporů mezi zákazníky a pracovníky HanhLam s.r.o. během nákupu, objednání či využití služeb nebo byla poškozena oprávněná práva zákazníků, společnost HanhLam s.r.o. je odhodlána aktivně podporovat zákazníky při ochraně jejich oprávněných práv a zájmů.
Všechny spory mezi společností a zákazníky budou vyřešeny na základě vyjednávání. V případě, že nedojde k dosažení dohody podle očekávání, má každá strana právo obrátit se na příslušný soud v Praze.
Pravidla reklamací:
- Oznámení problémů : Zavolejte anebo zašlete nám email k podrobnějšímu oznámení chybných informací či problémů, které potřebujete vyjasnit.
- K reklamaci potřebujete Doklad o koupi, abyste nám prokázali, že dané zboží jste u nás zakoupili. Pečlivě jej proto uschovejte, zjednodušíte si tak uplatnění reklamace.
- U věcí, které jsou prodávány za nižší cenu, protože (ač nové) již při prodeji mají vadu, nelze reklamovat ty vady, pro něž byla kupní cena snížena. Prodávající je povinen u takovéto věci kupujícího upozornit, že věc má vadu a o jakou vadu se jedná, není-li to zřejmé již z povahy prodeje.
Děkujeme za pochopení
HanhLam S.r.o.